'מן' נערכים עם מלאים לקראת פורים

עפר גדנקן No Comments on 'מן' נערכים עם מלאים לקראת פורים

לאור העלייה בביקוש: במפעל 'מן' נערכים עם כמויות נרחבות

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שנתיים ארוכות ומייגעות במיוחד בהם לא נחגג חג פורים כסדרו עקב מגיפת הקורונה, נזכה בעז"ה לחגוג ברוב עם הדרת מלך את החג בליווי סעודות גדולות וכמובן מצוות משלוח מנות בהידור מיוחד.

בימים אלו, ולאחר חסרים נקודתיים, נערכים במפעל 'מן' באופן מיוחד במטרה לספק לרשתות השיווק ולחנויות כמויות גדולות של מוצרי וופלים ועוגיות טריים ומשובחים עבור הצרכנים המבקשים לשלב, כמידי שנה בשנה, את המוצרים הטעימים בתוך משלוחי המנות ולקבל תוצרים מלכותיים.

" מזה שנים רבות מייצרת חברת 'מן' שפע של מוצרים איכותיים העשויים ממיטב חומרי גלם הקיימים בשוק והם זוכים לביקוש קשיח במיוחד במגזר החרדי", אומר אבי פקר- מנכ"ל החברה. "כעת, בהתקרב חג הפורים, ניתן כבר לראות שהביקוש הולך וגדל באופן יוצא מגדר הרגיל, ואני מעריך כי ככל הנראה הדבר נובע מהרצון לחגוג סוף סוף את חג הפורים כהלכתו בצורה אליה היינו רגילים לפני המגיפה העולמית, ולחלק משלוחי מנות טעימים ומשובחים לכל מי שחפצים ביקרו".

'מן' הינו מותג הופלים המוביל במגזר החרדי כבר קרוב ל- 70 שנה, עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים וטעימים תוך שימת דגש על חומרי גלם אמיתיים ומשובחים. בנוסף, כל המוצרים הינם ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול והם בכשרות של המהודרת של הרב לנדא והרב רוזנבלט שליט"א.

להשיג ב: רשת ברכל, נתיב החסד, אושר עד, רמי לוי , יינות ביתן מהדרין ובמכולות.



0 תגובות